Rigtersbleek-Zandvoort 10 1 , 7521 BE, Enschede
- A++
Omschrijving
TE HUUR DIVERSE KANTOORRUIMTEN IN 'SPINNERIJ OOSTERVELD' - ENERGIELABEL A+++ - INDUSTRIËLE UITSTRALING - RUIM PARKEREN OP EIGEN TERREIN Voor de verhuur bieden wij u aan diverse zeer functionele kantoorunits in het gebouw van Spinnerij Oosterveld aan de...
Toon meerKenmerken
Downloads
TE HUUR DIVERSE KANTOORRUIMTEN IN 'SPINNERIJ OOSTERVELD' - ENERGIELABEL A+++ - INDUSTRIËLE UITSTRALING - RUIM PARKEREN OP EIGEN TERREIN
Voor de verhuur bieden wij u aan diverse zeer functionele kantoorunits in het gebouw van Spinnerij Oosterveld aan de Rigtersbleek-Zandvoort 10 te Enschede. De karakteristieke industriële sfeer binnen Spinnerij Oosterveld is uniek te noemen en biedt u als ondernemer een inspirerende omgeving om uw bedrijf te laten groeien.
Het bedrijfsverzamelgebouw Spinnerij Oosterveld beschikt over verschillende faciliteiten, zoals; een bemande receptie, het gebruik van algemene ruimtes en facilitaire voorzieningen, een gemeenschappelijke entree/ontmoetingsruimte met lunchmogelijkheden, een eigen postbus en ruim gratis parkeren op eigen terrein.
De originele elementen en het oude metselwerk worden gecombineerd met hedendaagse aspecten zoals zonnepanelen en elektrische laadpalen. Het bedrijfsverzamelgebouw Spinnerij Oosterveld beschikt over een energielabel A+++.
Bestemmingsplan:
“Twekkelerveld 2005” met de bestemming “Bedrijven” op grond van artikel 4 van de planvoorschriften, met deels categorie 3.1 en deels categorie 3.2 (zie bijlage).
Kadastraal:
Gemeente Lonneker, Sectie S, Nummer 3818.
Indeling en oppervlakte(en)
Het bedrijfsverzamelgebouw Spinnerij Oosterveld is thans grotendeels verhuurd. De totale verhuurbare oppervlakte van het onderhavige object bedraagt circa 1.160 m². Indien gewenst bestaat tevens de mogelijkheid om bedrijfsunits te huren op de begane grond. De bedrijfsunits zijn beschikbaar in oppervlakten vanaf ca. 135 m². De navolgende kantoorunits zijn beschikbaar voor de verhuur:
Beschikbare kantoorunits / huurprijzen :
ca. 327 m² kantoorruimte (ruimte K1.12 + 1.13)) gelegen op de eerste verdieping
ca. 277 m² kantoorruimte (ruimte K2.06) gelegen op de tweede verdieping, eventueel uit te breiden met ruimte 2.05 ca 68 m²
ca. 299 m² kantoorruimte (ruimte K2.07) gelegen op de tweede verdieping
ca. 257 m² kantoorruimte (ruimte K2.16) gelegen op de tweede verdieping
TOTAAL ca. 1.160 m²
Huurprijzen per m²/jaar - huidige staat:
Kamer 1.12 + Kamer 1.13 - huurprijs € 110,-- m²/jaar excl. servicekosten te vermeerderen met btw
Kamer 2.06 - huurprijs € 110,-- m²/jaar excl. servicekosten te vermeerderen met btw
Kamer 2.07 - huurprijs € 120,-- m²/jaar excl. servicekosten te vermeerderen met btw
Kamer 2.16 - huurprijs € 120,-- m²/jaar excl. servicekosten te vermeerderen met btw
De oppervlakten zijn gemeten door verhurend makelaar uit een kopie bouwtekening. Het opgegeven metrage is derhalve indicatief; er kunnen geen rechten aan worden ontleend noch kan er sprake zijn van enige verrekening achteraf.
Huurkortingen / staffels:
Huurtermijn 3-4 jaar - staffel 10% korting op de voornoemde huurprijs.
Huurtermijn 5 jaar of langer - staffel 20% korting op de voornoemde huurprijs.
Verhuurder heeft de kennis en expertise in huis om deze bedrijfsruimte af te stemmen op de specifieke gebruikerswensen van de huurder.
Verhuurder vindt het belangrijk, dat de kantoorruimten het afwerkingsniveau krijgt dat bij u, de gebruiker, past.
Huren van vergaderruimten:
Naast de bovengenoemde kantoorruimten zijn er tevens mogelijkheden tot het huren van:
- De Boardroom betreft een modern ingerichte vergaderruimte voor maximaal 14 personen, voorzien van beamer en groot scherm.
- De Flexibele vergaderruimte met standaard opstelling, bestaat uit 40 werkplekken alsmede twee lounge-delen.
- Bijeenkomstruimte / congressenzaal. Deze ruimte is zeer geschikt voor het houden van lezingen en presentaties voor grotere groepen (max.100 personen) en is voorzien van beamer, alsmede licht- en geluidsinstallatie.
Voor huurders is er een vaste vergaderruimte kosteloos te boeken op basis van beschikbaarheid.
De kantoorruimten worden opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
- CV (gas) installatie met radiatoren
- Karakteristieke entree v.v. bemande receptie en servicebalie
- Postbussen
- Centrale ontmoetingsruimte v.v. restaurant
- Gemeenschappelijke spreekruimten
- Verlichtingsarmaturen - ledlampen
- Deels betonnen vloeren, deels vloerbedekking, deels laminaat
- Veel daglichttoetreding in de kantoorruimten
- Internet – glasvezel - wifi beschikbaar in de algemene ruimten. Aanvullend is het mogelijk per kantoor nog voor eigen
rekening glasvezel/internetverbinding te realiseren.
- Deels losse airco-units, t.b.v. airconditioning en verwarming
- Afleverservice (voor binnenkomende pakketten)
- Goederenlift
- Personenlift
Verhuurder biedt huurder de mogelijkheid om de onderhavige kantoorruimten aan te passen op de specifieke gebruikerswensen van de huurder. Verhuurder is bereid om tegen een nader te bepalen meerprijs deze huurderswensen te verdisconteren in de huurprijs. Het is belangrijk, dat de kantoorruimten het afwerkingsniveau krijgt dat bij u, de gebruiker, past.
Huurtermijn:
Minimaal huurtermijn van 2 jaar.
Huurtermijn 3-4 jaar - staffel 10% korting op de voornoemde huurprijs.
Huurtermijn 5 jaar of langer - staffel 20% korting op de voornoemde huurprijs.
Verlengingstermijn:
Met aansluitende perioden van telkens 3 jaar.
Opzegtermijn:
6 maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.
BTW:
Er is sprake van een verhuur met btw. Indien huurder niet voldoet aan de fiscale 90% btw-norm zal er een btw-vervangende opslag worden berekend.
Zekerheidsstelling:
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief eventuele servicekosten en inclusief btw.
Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI - Alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
Servicekosten- en energiekosten:
€ 65,-- m²/jaar, te vermeerderen met btw.
Bereikbaarheid:
De kantoorunits zijn zeer goed bereikbaar door haar ligging op het bedrijventerrein Tubantia/Rigtersbleek en gelegen op loop-/fietsafstand van het NS-station.
Via een aantal grote ontsluitingswegen, waaronder met name de Westerval, welke directe ontsluiting geeft met de Rijksweg A35 en de A1 richting Amsterdam en Berlijn, is Spinnerij Oosterveld voor zowel personenvervoer en vrachtwagen goed te bereiken.
Locatie/Omgevingsfactoren:
Het object bevindt zich op een kleinschalig industrieterrein Tubantia/Rigtersbleek. Het onderhavige bedrijventerrein is binnenstedelijk gelegen aan de rand van het centrum van Enschede. Ook het bedrijfsverzamelgebouw Goolkaten is hier gevestigd. Alle voorzieningen zijn in de nabije omgeving aanwezig. Het object bevindt zich midden op de kavel waardoor er rondom het eigen terrein goede ontsluitingsmogelijkheden zijn.
Parkeren:
Er zijn ruim voldoende gratis parkeermogelijkheid op eigen terrein rondom het gebouw. In totaliteit zijn er circa 200 parkeerplekken beschikbaar.
Aanvaarding:
Aanvaarding per direct.
Energielabel
Energielabel A+++.
Voorbehoud:
Definitieve goedkeuring opdrachtgever en/of verhuurder.
Algemeen
Bouw
Locatie
- Bedrijventerrein