Beltstraat 43 A , 7512 AC, Enschede
Omschrijving
REPRESENTATIEVE KANTOOR-/PRAKTIJKRUIMTE - GELEGEN OP DE 1E VERDIEPING Voor de verhuur bieden wij aan een representatieve “turn-key” kantoor-/praktijkruimte, gelegen in het centrum van Enschede aan de Beltstraat 43 te Enschede. De praktijkruimte beschikt over 5 grote...
Toon meerKenmerken
Downloads
REPRESENTATIEVE KANTOOR-/PRAKTIJKRUIMTE - GELEGEN OP DE 1E VERDIEPING
Voor de verhuur bieden wij aan een representatieve “turn-key” kantoor-/praktijkruimte, gelegen in het centrum van Enschede aan de Beltstraat 43 te Enschede. De praktijkruimte beschikt over 5 grote behandelkamers voorzien van pantry met wasbak.
De kantoor-/praktijkruimte is zeer geschikt voor gebruikers in de gezondheidszorg en medische beroepen. Huurder heeft het medegebruik van de wachtruimte en van 9 parkeerplaatsen gelegen op het achterliggende parkeerdek.
Medehuurders in het pand zijn onder andere de Centrum Apotheek Enschede, Fysio Holland en Tandarts Post Twente.
Bestemmingsplan:
“Binnenstad 2016” met als enkelbestemming ‘Gemengd-2’ en met als functieaanduiding ‘detailhandel’ en functieaanduiding ‘maatschappelijk’, horeca uitgesloten. (zie bijlage)
Kadastraal:
Gemeente Enschede, Sectie B, Nummer 7047.
Indeling en oppervlakte(en)
De totale verhuurbare oppervlakte van het onderhavige object bedraagt circa 255 m² en is als volgt onderverdeeld:
Gemeenschappelijke ruimte (entree-lift) gelegen op de begane grond
ca. 220 m² kantoor-/praktijkruimte - turn-key, gelegen op de eerste verdieping
ca. 35 m² entree, hal, wachtruimte, toilet, gelegen op de eerste verdieping
De oppervlakten zijn gemeten door verhurend makelaar uit een kopie bouwtekening. Het opgegeven metrage is derhalve indicatief; er kunnen geen rechten aan worden ontleend noch kan er sprake zijn van enige verrekening achteraf.
Het object wordt opgeleverd met o.a. de volgende voorzieningen:
Kantoor-/praktijkruimte
- gemeenschappelijke entrée v.v. tochtportaal
- 5 behandelkamers + 1 kantine v.v. pantry + 1 receptie v.v. pantry
- gemeenschappelijke wachtruimte met de tandartsen v.v. toilet - 50% aandeel
- systeemplafond v.v. ledverlichting + spots
- verwarming, koeling (airco) en luchtverversing middels VRF systeem – per kamer individueel regelbaar
- linoleum vloeren
- diverse pantry's op de behandelkamers
- meerdere toiletgroepen inclusief een invalidentoilet
- veel daglichttoetreding en draai-/kiepramen t.b.v. natuurlijke ventilatie
Overige informatie
- medegebruik van 9 parkeerplaatsen op eigen parkeerdek v.v. slagboom
- brandslanghaspels en poederblussers
- personenlift
Huurprijs:
€ 3.750,-- per maand, niet te vermeerderen met btw.
Huurtermijn:
5 jaar.
Verlengingstermijn:
Met aansluitende periode van telkens 5 jaar.
Servicekosten:
Voorschot servicekosten ca. € 1.050,-- per maand, te vermeerderen met btw.
Door of vanwege verhuurder wordt de levering van de volgende zaken en diensten verzorgd:
- gasverbruik inclusief vastrecht;
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van de (gemeenschappelijke)
ruimten inclusief terreinverlichting en gevelreclame naam kantoorgebouw;
- waterverbruik inclusief vastrecht;
- onderhoud periodieke controle van verwarmings- en/of luchtbehandelinginstallatie(s);
- idem van liftinstallatie(s;)
- idem van automatische deuren, brandmelder-, gebouwbewakings-, storingsmelder-, noodstroom- en elektrische
installatie(s);
- inspecties dakbedekking;
- schoonmaakkosten van de gemeenschappelijke ruimten, liften, beglazing buitenzijde alsmede zonwering, beglazing
gemeenschappelijke ruimten, terrassen, riolering, tuin/groenvoorziening en terrein;
- brandslang, haspels voor zover aanwezig in de algemene ruimte;
- alle in de toekomst zich voordoende kosten welke in collectief verband noodzakelijk en verplicht zijn en waarvoor per geval
van zich aandienende servicekostenpost op dat moment door verhuurder een voorschotberekening opgesteld wordt en het
resultaat doorbelast zal worden aan huurder, eén en ander in overleg met huurder;
- administratiekosten ad. 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Opzegtermijn:
12 maanden voorafgaande aan de expiratiedatum.
BTW:
Er is sprake van een BTW vrije verhuur.
Zekerheidsstelling:
Doorlopende bankgarantie of waarborgsom ter grootte van 3 maanden huur inclusief eventuele servicekosten en inclusief btw.
Indexering:
Jaarlijks, voor het eerst één jaar na huuringangsdatum, op basis van de wijziging van het maandprijsindexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI), reeks CPI - Alle huishoudens (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). De huurprijs zal nimmer minder bedragen dan de huurprijs van het voorafgaande jaar.
Bereikbaarheid:
Het object is gelegen nabij het stadscentrum aan de Beltstraat 43 en is zowel met het openbaar als met eigen vervoer zeer goed bereikbaar. Het NS – bus en treinstation is op loopafstand (circa 10 minuten). In de directe omgeving zijn voldoende parkeermogelijkheden op openbaar terrein (betaald). Via de Kuipersdijk is het object direct ontsloten via de Varviksingel, welke weer in verbinding staat met de Zuiderval, richting de Rijkssnelweg A 35.
Omgevingsfactoren / locatieaanduiding:
In de nabije omgeving aan de Kuipersdijk bevindt zich een diversiteit aan bedrijven, zoals het Medisch Spectrum Twente, HoenSport, Schoonenberg, De Hypotheker en de ANWB winkel. Daarnaast is het kernwinkelapparaat aan het H.J. van Heekplein gesitueerd op enkele minuten lopen.
Parkeren:
Huurder heeft het medegebruik van 9 parkeerplaatsen gelegen op eigen terrein (achterliggende parkeerdek).
Zowel in de straat als in de nabijgelegen Van Heek parkeergarage is voldoende parkeergelegenheid te vinden. Dit zijn echter wel betaalde parkeerplekken.
Aanvaarding:
Per direct.
Voorbehoud:
Definitieve goedkeuring opdrachtgever en/of verhuurder.
Algemeen
Bouw
Locatie
Kantoor
Onderhoud
Bedrijfstakken in
Ontdek de kantoorruimte
Locatie
Beltstraat 43 A, 7512 AC, Enschede